.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حسينيان:اجماع اصولگرایان بر احمدی نژاد قطعی است

نماینده مردم تهران در مجلس با اعلام اینکه "اجماع اصولگرایان بر احمدی نژاد قطعی است" تصریح کرد: چه خاتمی بیاید و چه نیاید اصولگرایان با رای مردم پیروز انتخابات 22 خرداد 88 خواهند بود.

به گزارش شمال نیوز ,روح الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر درباره اعلام کاندیداتوری خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری دهم و نقش آن در ایجاد وحدت میان اصولگرایان گفت: حضور خاتمی در انتخابات چندان در وحدت میان اصولگرایان نقش آفرین نیست.

وی افزود: اصولگرایان چه خاتمی کاندیدا می شد و چه نمی شد روی احمدی نژاد به وحدت می رسیدند. البته حضور او نقش کوچکی برای محکمتر شدن این اجماع اصولگرایان داشت.

حسینیان درباره اینکه آیا خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری دهم تا پایان حضور خواهد داشت یا به نفع شخص دیگری کنار خواهد کشید تصریح کرد: دعا می کنم که خاتمی تا آخر در صحنه انتخابات بماند و متوجه شود که مردم همچنان بر محور ارزشهای انقلابی کاندیدای خود را انتخاب می کنند.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر خاتمی درانتخابات ریاست جمهوری دهم همچنان به عنوان کاندیدا مطرح باشد مردم ثابت خواهند کرد که روش او در 8 سال ریاست جمهوری اش برای اداره کشور نادرست بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.